keskiviikkona, tammikuuta 16, 2008

Panic, panic!

Jos joku näkee jossain orvot vitosen bambusukkapuikot ja niiden perässä ruskeeta lankaa, niin ota yhteyttä tähän blogiin!

Mä en tajua, mihin mä oon ne puikot tunkenu, niillä oli yks pipontekele tulossa, mut päätin purkaa sen, kun ei miellytä, vaan nyt en löydä niitä mistään. Ne oli valkosessa pienessä muovipussissa, jonka sidoin nyytiks ja jemmasin jonnekin. Viimenen muistikuva niistä on, kun kannan pussukkaa oikeessa kädessä, puikot sojottaa solmun keskeltä ja viides puikko tippuu lattialle, just kun oon menossa niiden kaa makkarin ovesta ulos, kun siivosin ja ne oli lojunu lattialla sängyn vieressä ja mun piti viedä ne niiden "oikeelle paikalle". Sen jälkeen lyö tyhjää, pitäsköhän huutaa hypnotisoijaa apuun? Kaikki piilot ja jemmat oon käyny läpi, eikä vaan löydy. Ne puikot on mun lempparit, yhdessä kera vitosen bambupyöröjen. Ja nyt just tarttisin niitä!!! Tässä sen taas näkee, mun arkistointi/varastointisysteemi on pettämätön, sit kun mä alan siivota ja järjestää, niin sillon häviää tavarat. Että en siivoo enää. Ikinä. Kert. Vähän voin imuroida huonekalujen, lankakasojen ja karvaturrien ympäriltä, mutta mitään en siirrä. Enkä järjestä. En.

Ei kommentteja: