maanantaina, maaliskuuta 17, 2008

Estic flipant!!!!

Eli oon ihan täpinöissäni: kattelin Secretwoolin sivuja ja löysin nää. PAKKO SAADA!!!!! Nyt äkkiä lotto vetämään! Mä en voi ELÄÄ, jos en saa tehtyä paria ihanaa stoolaa noista, etenkin punasesta ja valkosesta. Samaten Manos del Uruguayn Silk Blendit on aivan järkyttävän ihania. Tästä tulis upee villatakki.

Mä en KESTÄ, jos oltais Ameriikan ihmemaassa, niin haastaisin langanvalmistajat ja (netti)lankakaupat oikeuteen. Ai miks? No siks, että mä saan hermoromahduksen, kun kattelen kaikkia ihania lankoja, ja mietin, että mä en ikinä voi tehä niistä mitään, koska a) mulla ei oo rahaa ostaa niitä, siksipä b) on käytävä töissä, että sais rahaa niiden ostamiseen, mutta siksipä c) ei oo aikaa kutomiseen, koska d) on käytävä töissä, että e) sais rahaa lankojen ostamiseen. Tjtn.

Oikeusaputoimiston sedät ja tädit: do I have a case? Niin ja mielenterveystoimiston sedät ja tädit voi vastata kanssa, pääsenkö työkyvyttömyyseläkkeelle, jos istun kaiket päivät hiplaamassa lankakeriä ja hoen "My precioussssssssss"?

Ktnxbye!


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mul on Silk Blendistä valmistumassa just vauvannuttu, ehkäpä saan huomenna valmiiks.
Ihanaista lankaa.